From:
Date:
Thu, 5 Apr 2001 19:11:59 +0200
Jorge A. Arzate Capín wrote:

> Io solmente volerea questionar a illes qui defende le derectos de omne esser
> vivente: Pro que non defende alsi le derectos del vegetales?
> Es que le animales ha un privilegio super le vegetales? Le vegetales alsi
> sente e suffre al morir (e illos non pote al minus critar). Si nos
> respectara iste derecto, omnes, vegetarian e non vegetarian, morirea de
> fame.
>
> Il es certe que alcun practicas brutal versus le animales pote esser
> evitate, ma illo non significa que nos debe lassar de alimentar nos de
> illes.

> [...]

Quando le humano ipse pote facer le photosyntese il es possibile, ma tunc certo
venira le luctatores pro le derecto del bacterios e fungos!

Il esserea un interessante topico de un roman de fantascientia in re un esser
qui era intelligente ma al mesme tempore carnivore. Un intelligente serpente,
pro exemplo, que dice a un humano que "Ego ha nunc un terribile fame e va
mangiar te! Tamen, vole ben non trender isto personalmente!"

Cellus