From:
Date:
Sat, 3 Feb 2001 18:45:34 +0100
Quando io scribe que Interlingua es LE italiano international, io non
intende facer assumer al italiano un rolo de preminentia in lo que concerne
Interlinua. Io intende solmente evidentiar que, si uno apprende e practica
Interlingua, ille pote facer, como io faceva iste vespera un conversation de
un hora con un espaniol, de PC a PC, io sin cognoscer le espaniol e mi
correspondente sin cognoscer le italiano.
Isto es Interlingua.
E in isto io affirma que illo es le Italiano International.
Que fatiga face io a apprender Interlingua?
Un modeste fatiga in comparation a studiar uno qualcunque de un lingua
romance o le anglese.
Ergo studia interlingua e tu possedera le Italiano International perque tu
potera communicar con le Italianos, ma anque con le altere linguas e
dialectos del occidente.
Assi 'Italiano' es un facto affective, perque io es italiano.
Assi 'trevisan' es un altere facto affective, perque io es de Treviso e mi
dialecto con Interlingua vade con bracios juncte.

Illo que es importante es que vos scribe que io dice: Interlingua es le
Italiano international.

Illo que es importante es que vos practica Interlingua.

Illo que es imprtante es que si vos practica Interlingua vos comocunque
habera un approche con le italiano sempre plus simple.

Illo que es importante es que anglese es le milior alliato de Interlingua.

Illo que es importante es que si multe personas practica anglese, ille pote
practicar Interlingua con poc studio e, ecce mi interesse, illes
naturalmente a iste puncto pote practicar iste dialecto italian:
Interlingua!

Vide vos como io es complicate!

Pro premio, a iste puncto, essente sabbato vespera, io vade a mi solite cena
con le amicos.

Ciao e bon weekend,

Mario Malaguti