From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 13 Nov 1997 20:21:35 -0500
"El manco de Lepanto era Cervantes" ...

Per favor seniores veteran, pone tu armas in basso!

Il non ha ration pro apunctar... :-)))

Io alsi manca a Allan... mais iste verbo, "mancar"
me causa multe angustia. Si! Es que illo es parite
a "besoniar" o in anglese "to miss someone"?

Ensjo me diceva un pauc de parolas re isto quando
io faceva un error al usar lo. Mais regrettabilemente
mi lingua matre o patre (espaniol e portugese) o
mi lingua adoptate (anglese) o le alteres ben studiate
non me da bastante supporto pro usar le parola
"mancar". Io pensa que il es acceptabile dicer...
Io te manca. Con le significato que io es le persona
que regretta tu absentia. Mais le significato de alcun
de vostre messages non me sona como si io es
a usar le verbo correctemente. Io crede que le
francese es le culpabile hic. Como sempre :-)))
"mon francais est pourri!"

Forsan Anne pote explicar me como se usa le
parola correctemente, forsan il non ha ration pro
culpar al bel lingua francese. Como dice un isto
in italiano, per exemplo?

In espaniol "el manco" significa que le persona
ha perdite un brachio... como Cervantes le autor
del famose "Don Quixote del Mancha"... e il se
ausculta le phrase "el manco de lepanto" in
referentia a Cervantes, qui perdeva un brachio
in le guerra contra le Turcos. Si, le mesme
turcos del Turchia, pro que in illes annos le Imperio
turc esseva un potentia phenomenal in opposition
al Imperio Espaniol-Austriaco. --Mais re le uso de le
parola mancar io me senti sin brachio :-) Uff!

...Mancante un responsa... io vos peti adjuta.

Amicalmente,
Jay B.
[log in to unmask] [log in to unmask]
 http://adam.cheshire.net/~jjbowks/home.html