From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 5 Nov 1997 18:06:16 -0500
Car Paolo,
gratias pro le info re MSWord Viewer...
io apprendeva que illo esseva disponibile
jam face alcun tempore mais nunquam lo usava
e me disponeva de illo proque illo esseva un
grande "porco-de-spatio" :-) Mais nunc que tu
face nota del avantage de haber lo in le disco
dur io va considerar reinstallar lo.

Io etiam volerea mentionar que io ama le uso
de textos ascii e prefere los a qualcun altere
formatto. Si illo esserea possibile io volerea
vider un alternative al files de Word in un
formatto de ascii pur in le sito official. Illo
non es a dicer que on non debe haber le files in
un formatto de Word, magis que on poterea trovar
ambe formattos e prender le favorite.

Un altere option esserea facer un bibliotheca
alternative in un altere sito private pro le
files in formatto ascii in un de nostre paginas
personal e tunc retener un ligamine in le sito
official...

Que vos pensa in le lista?

Amicalmente,
Jay B.