From:
Date:
Tue, 7 Dec 2004 21:14:49 +0100
2004-12-07 kl. 09.49 skrev Rodrigo Portela Sánchez:
> No. In facto, le impression que io recipeva quando io te cognosceva era
> un impression de surprisa agradabile. Per le rete alcun vices on
> comprende mal le humor o le intentiones del personas. Un motivo pro
> tentar facer de "mediator" per mi message es que il non me place vider
> iste sorta de messages inter vos, quando vos poterea haber un bon
> relation. Alcun vices on se face un idea fixe re un persona, e con le
> tempore ille idea deveni plus forte e immutabile con le auxilio de
> prejudicios e miscomprensiones. Le dece horas que io passava con te in
> [...]

E le facto que tu anque es un scaipero (qui usa Skype) adde ancora un
dimension al possibilitate facer cognoscer te.

Mesmo si vos usa Mac il ha un beta pro Skype que functiona multo ben e
le immediate contacto auditive es multo interessante. Ego ha jam
parlate con Jay e Janne - e con plure personas qui dava "interlingua"
como lor linguas, ma pro multe varie rationes, non minus interessante.

Si, il ha altere systemas que Skype, ma nulle que functiona si
benissimo pro me como juste isto.

Pardona iste blatante reclama in favor de ille programma! :-)

Illo mesmo functiona, na non multo ben, con un modem a un normal linea
telefonic e ccon Windows 98!

Kjell R