From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 10 Jan 1999 18:10:29 -0500
Depois de retornar del ecclesia Johanetto dice a su genitores que ille
debe parlar con le pastor immediatemente. Illes dice "Ben." e le
parve juvene telephona al pastor con grande preoccupation...

"Pastor," dice Johanetto, "io vos auscultava dicer hodie que nostre
corpores veni del polvore..."

"Ita, il es correcte, Johanetto, io diceva lo in le sermone de hodie."

"E io alsi vos auscultava dicer..." continuava Johanetto, "que quando
nos mori nostre corpores retorna al polvore..."

"Si, io es multo gaudiose que tu auscultava me attentemente, Pro que
me demanda tu isto?"

"Proque il esserea melior que vos veni a nostre casa immediatemente
e mira sub mi lecto proque il me pare que ha alcuno a venir o partir!"