From:
salivanto <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 7 Jan 2005 20:48:21 -0000
In decembre Javi López scripte:
> Ma multe gente, solmente cerca le practicitate e pro
> illo illes prefere esperanto pro cosas como le
> Pasporta Servo, proque con iste servicio illes pote
> viagiar e vader a multe locos.

Si, de facto in le principio il esseva a causa de
isto que io decideva a apprender le Esperanto, sed non
pro isto io scribe a vos hodie.

Ecce duo listas super le cocer international.

cocinainternational: Members:  4 Created: Mar 21, 2003
Kuirklubo          : Members: 51 Created: Sep 24, 2004

Con 51 membros, on pote haber conversationes
interessante super le cocer.  Con 4 membros (e solmente
un de illos scribente) on non pote, e le bon labor
de Paul LeCorde es pro nihil.

Vamos a cocer con nos.

A revider,
Tomaso