From:
Date:
Tue, 21 Jan 1997 06:20:28 +0100
  Il sembla que il face tempore multo plus variate in le Statos Unite que
ci. Ben que nos ha habite temperaturas de - 13 grados Celsius, ma nunc illo
oscila inter - 0,1 e + 5,6 grados celsius.
  Stan, un multo bon expression: pluvia congelante. Tal fenomenos non ha
etiam ci in Svedia, ma certo non con consequentias si spectacular. Lo que
sole occurrer es que quando cade multe nive aquose - que es multo pesante -
iste nive coperi le arbores apud le ductos de energia electric. Ille arbores
cade e rumpe le currente electric.
  Il ha habite pluvia congelante que rendeva le circulation sur le vias in
Svedia occidental quasi impossibile.
  Le partes central de Europa sembla ha habite un plus dur tempore
meteorologic que nos in iste hiberno. Minus dece grados debe esser terribile
in Paris o Marseille.
 Nos es generalmente preparate a temperaturas de minus dece grados e un poco
plus, ma le variationes sembla esser plus grande in le Statos Unite.
  Le radio informava que il faceva - 20 grados Celsius in le nord de Mexico.
Pote isto esser possibile? Il ha montanias ibi e possibilemente le homines
es in un senso preparate, o que?
Amicalmente

Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87