From:
Giovanni Nappi <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 13 May 2007 17:19:45 +0200
Le die 2007-05-13 09:32 CEST, KOVACS Peter ha scripte:
| Car membros de iste lista!
|
| Il es multo regrettabile, que solmente Barbara ha respondite al questiones
| de Thomas, quando le mini-conferentia de interlingua esserea le optime. Io
| non voleva responder, proque io non previde mi estate, ma per le momento il
| me sembla, que augusto esserea bon pro me (ma io non pote previder isto,
| qualcosa pote intervenir pro alora, qui sape?). Ma non duo personas debe
| determinar isto, vole ben responder a iste question si multe como possibile
| a fin que nostre amicos danese pote seliger le dato le plus apte pro le
> [...]

Car totes,

ante toto, que vos me excusa si io non ha respondite usque ora... (ma io
habeva etiquettate le message de Thomas e Lars con "a facer tosto" :P)

Le facto es que equalmente io non sape si io potera participar o no (ben que
il me placerea multissimo) proque io crede de deber studiar pro mi ultime
examines, antea graduar me :P (finalmente!!!)

E probabilemente, io studiara equalmente le menses estive, proque io es un
poco in retardo con respecto a mi "tabuletta de marcha" hehehe

A tosto incontrar nos

vostre Giovanni
Camposano NA, Italia