From:
Date:
Mon, 5 Feb 2001 01:25:36 +0100
Capital punishment, o pena de morte, o pena capital.
Io recipe un articulo per le NYT. A inviar lo esseva Julio, contributor de
nostre lista.
Que me provoca iste genere de lectura?
In le medie del novas de un die, que prova io pro iste thema in comparation
a tote illos qui arriva e que io debe leger al minus usque a comprender qui
es le remittente, qual es le objecto, que debe facer io?
Nihil de diverse in respecto a ascoltar le television, o leger le quotidian.
O reciper un telephonata per Marco qui me invita a un reunion del quartiero
per deman vespera re le pollution pro un nove area industrial.
Cive! De accordo, es io qui es le cive, es io qui debe exercer mi presentia,
mi opinion, mi selection, mi voler.
Ma face halto!
Qui te crede de esser tu? Microbio!
Alteres me invita a un orgia. E le respiration?
Alteres me propone le ricchessa per deman. E io non ha interesse!
Le lista es incomplete, es io qui non ha desiro de contar de isto o de
cello.
Io non ha spatio. Io non ha plus spatio pro me!
Ma io habeva spatio un sol vice?
Ah! Ora io proba in le mundo del sonios!

In un momento de disconcertamento.

Angelo: Alora isto es le momento del examine de conscientia. Que faceva tu
hodie?
Mario: Ma vade a facer un pipa, Angelo! (Io non ha tregua con ille!)