From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 3 Jun 1997 22:34:50 -0400
Kjell Rehnstrom wrote:

> Allan, oblida isto! Il occurre a totes de nos un vice o altere. Como ego
> scribeva in re le codice Morse. On sape transmitter ma non reciper.

....  O, como IO, on sape que on non sape reciper proque on sape nil del
codice Morse, ma on se amusa de responder un cosa que on sape que illo
es multo inadequate... e on rise toto sol... e postea on sape que illo
esseva idiotissime !!!
Oh la la ! Humor es curiose, e io es alicun vices multo idiotissime !!

Anne