From:
Date:
Fri, 4 Sep 1998 17:18:19 +0000
Halto! E ... con EPIC, via!

Car Amicos,

un mi amico me scribe: "Io pensa que il es impossibile vider textos chinese
o russe in forma correcte al monitor de tu computator.
Pro iste ration io te inviava le imagines. In mi opinion isto es un sol
solution del problema - poner imagines de tote textos in tu pagina.
Sed, si tu ha multe imagines in un pagina, iste pagina sera troppo lente.
Como tu vide, tu idea belle pote esser difficile a realisar."

Il es como mi amico conclude su texto que me delude: "Como tu vide", on
debe intender: pro le argumentar de mi amico, mi idea pote esser difficile
a realisar.
E non mi idea, ma mi idea "belle".
Me ludifica ille?
Halto! Mi amico me scribe como si, su saper, serea le non plus ultra.
Le mundo es plen de certitudes.

In vice io es un incerto, un pigro, e etiam un curioso e un enoio.
Io non es certe super le existentia del solution, ma me delecta intuer un
solution. On debe probar, ma io es un pigro jam occupate con altere probas.
Pro exprimer lo plus breve, io pensa a un gruppo de EPIC, Enoios, Pigros,
Incertos, Curiosos, inter le qual trocar le experientias pro satisfacer sia
le pigressa quanto le curiositate, que preserva juvene.
Via con le EPIC! [AE P IY K]
Io non cognosce le symbolos de phonetica pro interlingua e io ha usate le
symbolos del CMU Dictionary, le "Carnegie Mellon University Pronouncing
Dictionary".
Cosa utilisarea vos?
Silentio! Necun curiositate.
Le "keywords", parolas clave, de iste pagina in le Internet son
"multilanguage support fonts".
Io ha reagite al convincimentos de mi amico e in 24 horas io vide, al
monitor de mi computator, con MSIexplorer pro ora, textos japonese, russe,
polonese in forma correcte; ma io non ha terminate, sol que ora io ha
altere interesses, plus captivante. Un pigro debe cambiar sovente de
interesse.
Visita me al pagina <http://www.telegrupigi.com/interlingua/19980904.htm> e
tu potera discoperir si tu es in le conditiones in le qual io era. Tu
incontrara un breve texto japonese (io non sape cosa illo dice, io lo ha
"robate"), russe e polonese.
Io in vice vade a visitar Rosana e Ensjo al adresse
<http://www.travlang.com/languages/>. Paginas que io ha visitate plus vice,
ma que ora illos son plus interessante.
Bravos! Io es multo grate a illes.
Confectos! Confectos! (On usa los de vos?)
Ciao a totos e bon fin de septimana,

Mario

Mario Malaguti
mailto:[log in to unmask]
Informatica GI Srl
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.informaticagi.it

Le 4 de septembre 1998.
Revisiones del texto e links al pagina:
http://www.telegrupigi.com/interlingua/19980904.htm
Tu participation es desirate e sollicitate.