From:
Date:
Mon, 15 Sep 2003 19:19:56 +0200
Tom Croft wrote:

>In le nord de anglaterra, il ha alcun protestantes, alcun atheistas, e
>un grande numero de personas qui son ambes insimul.
>
>Ante ca. cento cinquanta annos in le urba-fabricas ("mill-towns") que
>produceva textiles (omne urbas presso me son de iste typo), dissension
>religiose era multo popular.

In Svedia il non existeva milltowns, urbes fabricas como in Anglaterra,
ma il habeva un sorta de municipios a fabricas, Imagina un grande
fabrica e circum iste fabrica habita humanos. Le fabrica con laboratores
circumhabitante forma un municipio. Alcun de ille municipios deveniva
urbes. (In nostre tempore il ha solo "communas"/municipios, si to
prefere). Ille municipios a fabricas deveniva anque locos pro
dissension, ma le scala era multo minor, io suppone.

In facto nostre ferrovias, le industria silvatic e le processamento de
ligno e ferro era possibile per capital anglese. In nostre ferrovias
mesmo le prime locomotiveros era angleses, e illes recipeva plus grande
salarios que mesmo medicos!

Kjell R