From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 9 Dec 2004 15:19:05 +0100
2004-12-08 kl. 19.22 skrev Ferdinand Cesarano:
Texto delite
> Ecce io propone:  tote altere themas son
> subcategorias del thema de lingua/linguage.
>

> Nunc io va recomenciar le lurking.

Ora ego spera que tu va lassar tu lurcamento e contribuer plus de
opiniones interessante. Ego unquam legeva que personas qui parla inn su
lingua maternal non usa tanto tempore pro discuter del linguage, del
juste formulation como personas qui parla un lingua acquirite.

Parlar de interlingua o de altere cosas in interlingua? Ego es
vacilante. Il ha bon rationes pro omne opiniones. Pro le purmente
grammatic questiones nos ha le collateralista. Disccuter como
interessar alteres de interlingua pote forsan esser un bon thema pro
iste lista.

Secundo mi proprie experientia il es quando on debe narrar de altere
cosas que le pur linguistic phenomenos que on vermente debe usar le
lingua.

Ma ego pensa que pote exister loco pro omne gustos ci.

Kjell R