From:
Date:
Mon, 1 Jan 2001 08:19:50 +0100
"Philoglot -- Filogloto/Filóglota (masc.) -- Philog lotto -- Philoglotta (masc.) / Philoglottus" wrote:

> Gratias, Tiffany, pro le ligamine e gratias Ingvar pro le message con le
> imagine.
>
> Io suppone que le conferentia a Borne de que Ingvar parla es le mesme cosa
> del que tracta le texto del pagina
> (http://fotw.digibel.be/flags/lingiala.html) quando on parla del
> propositiones "during the language's 40th anniversary", nonne? Es il alicun
> pagina in le rete ubi io poterea trovar le altere propositiones?
>
> Quando io scribeva e inviava le message, io credeva que le bandiera de
> interlingua esserea alique simile al que appare a
> http://www.travlang.com/languages.

Personalmente ego prefere le i con le globo terrestre.

Le i in le circulo es troppo simile a certe altere bandieras.

Ma a travlang ego trovava un cosa interessante. On habeva le logo de esperanto que non del toto era le
stella que ego sempre ha vidite, i.e. un verde stella sur un fundo blanc. Como es isto? Esque on desde
mi active tempore in ille movimento ha cambiate le bandiera/logo?

Cellus