From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 14 Feb 2000 06:19:51 -0500
Alyssa St. James <[log in to unmask]>
>O, yo regreta ascoltar que tu va departir! Yo tre multo enjoyava tu
>mensages.

E io alsi regretta que Artemio debe lassar nos,
ma io spera que ille retornara tosto :-)))

>Ma ci yo trova un oportunitate pro facer un introduction personal. Yo me
>nomina Alyssa e yo vole dicer un enorme saluto a le lista interling

Il es un placer facer tu cognoscentia Alyssa.
Sia Benvenite!

>le qual lista yo desirava trovar por expressar mi amor por le lingua Latina
>Moderna. Interlingua me pare un typo de Latin moderno. Yo como vos pote

Esque tu pote parlar o leger Latino? Io
inseniava Latino I e II in le schola jam
face annos, ma nunc solmente Espaniol
e ESL. Le studio de Latino non es tanto
importante in le mentes del personas de
hodie como il esseva in le annos retro,
ma io trova multo valor in poter studiar
le radicas de terminos. Latino adjuta con
le studio de altere linguas, romance e
anglese mesmo.

>observar no escribe multo ben, in Interlingua, Yo es un studante e necesse
>practicar multo multo multo. Laborar por trovar le parolas in le
Dictionario
>Concie Anglese Interlingua necesse multo esfortio. Le biblioteca ha un
copia
>del version 2 del Interlingua Englsih Dictionary.

Io usa un glossario que io scribeva de varie
ressources, como le "Concise English Interlingua
Dictionary" per Gopsill e Sexton e altere le
CEID de Woodruff W. Bryne. E altere fontes
tamben. Io pote inviar te un copia in formato
ascii si tu vole.

>Yo lege le archivos de le lista por poter saper como una debe dicer le
>cosas in Interlingua. Por favor dice me como expresar me melior! Mi
>education formative esseva plus in Espaniol e Francese. Yo pote leger multo

Excellente, io vide que tu usa "Yo" e il es multo
espaniol. Saper un lingua romance adjuta con le
studio de Interlingua, nonne?

>ben le mensages de Stan M. e de Mario M., Jay B. escribe multo cosas

Gratias, io ha scribite multo cosas recentemente,
ma si illos son de interesse, lo melior! :-)))

>interesante, e Kjell R. es multo amical e responde a toto con bon parolas.
>Yo va voler escriber como vos. Artemyo es multo comic con
>su mensages e me va mancar lo. E tantos tantos aliteres, in le Interling
>lista! Vos pare me multo amical, Adrian, Allan etc etc

Io crede que Interlng es un del plus amical
listas de email que io ha le placer de leger!

>Ma unde es le feminas? Nos necesse plus feminas in le lista es que no es
>ver?

Si, nos certo necessita plus feminas al lista
pro discuter plus cosas interessante e haber
un puncto de vista fresc! Nos homines parla
multo de grammatica etc. :-)))

>Yo espera que mi mensage no es tro grande!
>
>Con salutos,
>Alyssa SxJ
>
>P.S. le x es un bassio :-o

Con salutes amical, Alyssa il es un placer haber te
con nos al lista.

Sincer e amicalmente,
Jay B.
P.S. con basio virtual solmente, proque mi sposa
me va colpar le capite si io comencia inviar basios
al lista :-(((