From:
ENFORS ERIK <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 27 Jan 2001 00:15:14 +0100
----- Ursprungligt meddelande -----
Från: Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Till: <[log in to unmask]>
Skickat: den 26 januari 2001 09:00
Ämne: Re: SV: Committee veterinari permanente UE

> ENFORS ERIK scribeva:

Mario scribeva:

> E pro quanto tempore isto non devenira un realitate anque in Svedia, per
> expemplo? Un septimana? Un mense? Un anno?
> Illo que resta un vergonia es le facto que le veterinarios debeva operar con
> major cautela, perque ora illes non gaude del fiducia general del europeos.

Per facer como io scribeva:
  ...-Fortunatemente nos ha essite sage in Svedia e como le prime pais Svedia 1986 decideva prohiber fabrication de pulvere de carne ab animales morte (pulvere de cadavere), lo que continuava in plure paises usque UE lo prohibeva. Nos anque prohibeva le uso de omne sortas de pulvere de carne pro ruminantes, anque ab animales san, desde 1987.....

Italia non lo faceva e io suspecta que anque  le veterinarios italic lo voleva sed forsan interesses mercantil ibi lo stoppava como in multe altere casos, per exemplo re  transportos indigne de animales al abattitorios ibi.

Io anque exprimeva mi anxietate ( non mi negligentia) re le situation in Svedia per scriber:

.... -sed nos es inquietate que pulvere estranie, al minus parve restos, pote haber devenite inmixtite per     maniera illegal o imprudente......

Tu anque scribe:
> Obviemente nos non pote facer un accusation a un integre categoria
> professional, totevia longe un decena de annos, cata uno ha tempore bastante
> pro interrogar se re le responsabilitate personal del exercitio de su
> profession.

Totevia tu accusa le veterinarios in commun e oblida que isto esseva un totalmente nove maladia. Como se developpava AIDS  (SIDA) ante nos comprendeva le serio de iste maladia e como se divulga iste maladia continuante malgrado tote cognoscentia nove. Crede tu que il es a causa de protection de ulle mercato?

Si , il esseva io qui exprimeva un vice interesse pro le maladia de pullos in Italia e perque tu vive in le mesme region io credeva que tu devenirea interessate in livrar informationes nove del situation multo seriose. In Svedia nos recipeva le informationes  presto solmente si le jornales esseva interessate e illos  oblidava iste nova post alcun dies. E isto tu apella un   -preoccupation pro un attacco al reproduction del pullos in Veneto-. Perque attacco?? Excusa me, esque il es prohibite demonstrar interesse pro problemas re animales in Italia. A proposito, como es le situation hodie? Io non sape, le jornales lo ha oblidate, o forsan interesses mercantil se ha miscite lo que naturalmente sovente es un realitate (anque in Svedia).

No, Mario tu me ha misinterpretate, io non contemne Italia o te.
Que nos continua esser amicos! Forsan nos nos incontrara in Gdansk.

Erik Enfors, anque pensionario
Vallåkergat.25
SE-432 37 VARBERG
Svedia