From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 2 Feb 2008 17:34:13 -0500
On Sat, 2 Feb 2008 08:05:25 -0800, jasef harb <[log in to unmask]> wrote:

>Io pensa que il sera optime trovar un altere Chat

[...]

>  Le chat del UMI es vetuste, lente et pauc attractive.

Jasef e Janne!

Vos erra. Nulle problema es con le chat, si on usa un cliente (un aparte
programma), un software pro attinger le canal #interlingua e non le plus
simple maniera "webchat", attingibile del sito del UMI, que es sovente
instabile e non functiona adequatemente. Ma pro isto que illo se trova in le
sito de UMI, illo non es "le chat de UMI", proque io - le gerente de facto
del chat - non es membro de UMI (Alberto Mardegan, le operator lo es). Multe
tal softwares pro IRC es gratuite, p. ex. Icechat o Chatzilla (un utensile
adjungibile al navigator Mozilla Firefox), etc.

Dunque il ha nulle problema con le chat per un software a IRC; nostre
servitor Freenode era seligite post un longe meditation qual servitor es le
plus stabile, optime pro nos e Freenode se provava adequate. Lo que le
webchat (accesso al chat per navigator) es lente e ha problemas non
significa, que "le chat" mesme es lente e vetuste, etc. Nulle problema
existe, si on ha un certe sapientia technic e usa un aparte programma. Non
"le chat" es culpabile pro le problemas, ma le manco de experientias technic
de certe homines... Iste homines deberea plus tosto apprender usar le chat,
softwares e non immediatemente proponer un cambio a un altere "sito". In
plus: non le "sito" es responsabile pro le qualitate del chat, ma le
servitor e altere cosas. Dunque il es equal, esque le _accesso_ al canal se
trova in www.interlingua.com o in Wikia.

Illo non es lente, si on usa un programma specialmente disveloppate pro
scopos de chattar, i. e.: clientes de IRC. In illos on pote cambiar le fundo
e le color del "litteras" (characters) a qualcunque color que on prefere,
assi illo immediatemente deveni "attractive" pro uno. On non debe reguarda
solmente lo que le fundo del webchat es blanc e illo non es cambiabile...!

Péter Kovács