From:
Date:
Tue, 27 Feb 2001 04:39:51 +0100
George Carty wrote:

> Proque il ha multe plus de feminas qui son vegetarian, que homines?  Es
> il perque le feminas son frequentemente plus sentimental, e plus
> probabile de creder que 'il es mal de occider le animales pro alimento'.

Le prime vegetarianos que ego incontrava in tote mi vita era viros: un
instructor de schola e un del alumnos (non essente le filio del
instructor!).

Plus tarde in mi vita ego ha incontrate plus de vegetarianos. Ego ha
parentela que es vegetarianos. Illas es feminas, ma ego cognosce etiam
viros vegetarianos.

Un ration que le plus grande numero de vegetarianos sia feminas es forsan
que illas (ancora) coce le cibo (mangiar). Ego cognosce al minus un
vegetariano interlinguano.

Personalmente ego ama legumines ma non pote imaginar me un vita sin carne.
Isto significa: rapide proteinas sin usar un troppo grande stomacho. On
anque non debe esser ruminante...

Cellus