From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 28 Aug 2007 14:42:07 -0400
On Tue, 28 Aug 2007 13:45:37 -0300, Emerson S Costa
<[log in to unmask]> wrote:

>io ha
>le
>altere
>
>Ben, io non ha trovate al pagina del video un option pro discargar lo, in
>qualcunque formato, ni ha programmas pro tractar videos. :-( Si tu ha le
>instrumentos, tu certo pote facer lo. ;-)
>

>A revider,
>Ensjo.

No, regrettabilemente mi programma "Youtube Google Video Grabber" pro
discodificar e discargar files video (in formato Flash Video - flv) de
Youtube non plus functiona adequatemente, hodie io lo ha probate. Illo
sempre indica error. (Le altere programma, que converte le files flv a in le
formato avi probabilemente functiona tamben de plus).

Pro isto io demanda vos, car lectores, esque alicuno pote discargar le file
de iste canto in question de Youtube a su proprie computator e inviar le
file (flv) a me a fin que io pote transcodificar lo e crear a illo subtitulos?

Amicalmente:

Péter Kovács