From:
Carlos Alberto <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 2 Feb 2008 09:19:49 -0200
Iste es le leader que nos besonia: un esser vermente human, fallibile, si,
ma homine bastante e con grandor de anima sufficiente pro admitter sus
errores e promptemente corriger los, retornante sin ullissime hesitation a
su legitime e authentic personalitate e su admirabile idealismo.

Tu es un grande homine, JOSU LAVIN, e io me senti extrememente honorate de
esser tu amico e loyal servitor.

Carlos Alberto