From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 5 Feb 2001 19:43:30 -0500
From: Mario Malaguti <[log in to unmask]>
> scribe Stan Mulaik, con su obstinate uso de aquelle que me provoca le
> vomito, io me debe proponer uno o duo altere lectura de iste articulo per

Car Mario,
Ha legite tu alcun del scriptos per Bakonyi?
Ille habeva un forma de Interlingua un poc
a su proprie stylo. Assi, Gode, in su sagessa
opinava que omne qui vole poterea usar
Interlingua como illes pensa que illes debe
usar lo. Ma con le parolas de caution que
qualque scriptos officialmente publicate
per un organisation representante deberea
continuar le formas establite per le IED.
Berger faceva multe additiones e fortiava
su uso preferential in multe scriptos que
ille publicava. Cosas como "ma", "ci" etc.

Que Stan prefere usar "aquelle" e "aqueste"
in veritate non es grande cosa e io non pote
creder como illo te enoia. Illo me pare un
exercitio del stylo personal de un amico
usator del belle lingua international. Io non
time que le belle lingua vadera al via con
un pluritate de dialectos. Jam al internet
on trova le Interlingua-Romanica que es
un expression personal de un juvene
espaniol que vole trovar un denominator
commun inter le linguas romanic e iberic,
me pare, io totevia non comprende ben
le proposition de un "Interlingua-Romanica"
e ille anque propone un "Interlingua-Vasconica"
un union del dialectos basc... Io crede...
ma in mi opinion illes que non son nostre
inimicos, son amicos nostre.

Assi que debe nos attender in le proxime
futuro?

Io crede que Interlingua pro medio del
internet essera trovate per milles de
personas que lo apprendera e usara
e multe de illos includera lor proprie
modismos e preferentias. Assi que non
te preoccupa tu, Mario, le Interlingua
supervivera, e il sempre habera le
denominator commun presentate per
le IED e le regula de tres. Ma como
qualcun platto saporose le uso de
interlingua habera le species condimentari
que place cata uno, jam aromatic, jam
piccante, jam salate. Le individualismo
addera al diversitate ma anque al union
cohesive de omne le usatores del belle