From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 14 Feb 2000 06:28:35 -0500
Lidia Denning <[log in to unmask]>
>Io studia etiam. Io ha interest in le linguas international. Primo
>io tracta studiar Esperanto e pois Ido. Pois Interlingua, Novial e
>Occidntal/Interlingue e Interlingua sembla me le plus belle del linguas.
>
>Mi addresso de posta electronic es [log in to unmask] e il es de la parola
>pro "mediator". Mi amicos dice que io es un "mediatrix" inter illas e lor
>"boyfriends" como dice un ta parola. Io semper trova le
>pace. Viva le pace e viva le amor!
>
>Il es bon vider un femina correspondent in le lista, mais io pensa
>que nos habe un bon situation con tantos homines a la lista! :)))
> [...]

Benvenite al lista Lidia!
Il es bon trovar un nove voce al lista.
Esque tu studia linguas? Io alsi comenciava
mi studio del linguas auxiliar international
con Esperanto. E io ha alcun paginas pro
recercas de auxilinguas que tu trovara a:
http://adam.cheshire.net/~jjbowks/projaux.html
Le paginas reinfortia multo le Interlingua de
IALA proque io pensa que il es le melior
lingua pro intercambio de ideas facilemente
con un aspecto multo natural. E como tu
dice plus belle. De facto io sempre mentiona
in re Interlingua iste qualitate... appellante lo
le lingua international belle. Le Esperanto me
pare multo fede con le -ojn e -ajn, e non troppo
natural. Il ha un gruppo de nov-Novialistes
que travalia pro resurrectar al Novial. E alsi
il ha un gruppo de neo-Occidentalistes con
un attitude multo paranoide. Le idistas alsi
ha multe information al Internet, ma le paginas
de Interlingua ha multe information pro le
studio e recerca del lingua international.
Io te recommenda visitar le www.interlingua.com
pro leger in re le movimento mundial, e le
www.interlingua.org pro leger in re le
disveloppamento del lingua.

Tu uso de Interlingua es multo bon! E io
comprendeva toto que tu diceva, continua
a scriber pro le practica. Io ama poter leger
iste lingua tanto belle e le parolas amical de
nove amicos (e amicas como tu;-).
Sincer e amicalmente,
Jay B.