From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Thu, 4 Jan 2001 08:03:10 +0100
Martijn Dekker wrote:

> De accordo, il ha absolutemente devenite plus facile decifrar italiano
> depost mi apprension de interlingua.

Cambios que ego ha notate, colligite non-systemicamente:
giu > ju
gli > li
giu > basso
kia, pia > cla, pla
-za > -tia
s+cons > ex+cons.
sciopero = exoporo (zabastovka)

Ego crede
ai > atori, rio
gennaio > januario

Cata simple libro te va inseniar le formas personal del verbos. Il ha un
massa de tempores que il basta (suffice) que tu sape passivemente.

Italiano anque assimila le d + v: si interlingua ha advocato le italiano
pote haber *avvocato. Ma italiano retene t p k como in interlingua, non
tonificante los como in espaniol ubi tu va haber d,b,g.

(Ego non sape ubi es mi dictionario italian, pro isto ego non pote
corriger mi ortografia. Mario potera completar le detalios correcte, ego
spera!)

Un gaudiose "Ciao!" a omnes

Cellus