From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 10 Apr 2001 18:43:20 -0400
Si, claro, Microsoft Word es un processator
de textos non un editor de textos ;-) Quando
illo processa los, illo face como illo vole e
damnate son le torpedos :-)

In un computator PC/Intel il es possibile usar
le Notepad si le texto es parve in Win95/98/ME.
Il ha un varietate de editores de texto que non
processa le files con codificationes extranee.
On pote usar un del programmas de shareware
que son disponibile in TUCows e altere sitos
que son repositorios de iste typo de programmas.

Pro editar textos in HTML il ha varie bon programmas
que pote adjutar con le codification. Ma pro le scriptos
in JavaScript, ICG, Perl, on es plus ben advisate a usar
un editator de textos basic sin troppo functiones extra.
Alcun del programmas de codification, VisualBasic,
Delphi, etc. ha excellente editores pro codification.
On los trova a multo bon mercato si on vole comprar
editiones/versiones vetule de impressas que vende
software ancian, CrazyBob's in Massachussetts veni
al mente, ma il ha multe de iste typo.

Sincer e amicalmente,
Jay B.