From:
Emerson S Costa <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 16 Jun 2000 15:53:06 -0300
NO SE POR QUE TE QUIERO                IO NON SAPE PERQUE IO TE VOLE
(Victor Manuel San José/               (Trad.: Ensjo)
 Canta: Ana Belen)

No sé por qué te quiero                Io non sape perque io te vole.
será que tengo alma de bolero          Esque io ha anima de bolero?
tú siempre buscas lo que no tengo      Tu sempre cerca lo que io non ha.
te busco en todos y no te encuentro    Io te cerca in totes e non te
incontra.
digo tu nombre cuando no debo...       Io dice tu nomine quando io non
debe...

No sé por qué te quiero                Io non sape perque io te vole.
si voy a tientas tú vas sin freno      Si io va hesitante, tu va sin
freno.
te me apareces en los espejos          Tu me appare in le speculos
como una sombra de cuerpo entero...    como un umbra de corpore integre...
yo me pellizco y no me lo creo.        Io me pincia* e non lo crede.

Si no me hicieran falta tus besos      Si non me facerea manco tu basios,
me tratarías mejor que a un perro      tu me tractarea melior que un can.
piensa que es libre porque anda suelto Illo pensa que es libere perque
illo ambula laxe,
mientras arrastra la soga al cuello.   durante que illo trahe le corda al
collo.

Querer como te quiero                  Voler como io te vole
no va a caber en ningún bolero         non va comportar se [=to fit] in
alcun bolero.
te me desbordas dentro del pecho       Tu me disborda intra le pectore.
me robas tantas horas de sueño         Tu me roba tante horas de somno.
me miento tanto que me lo creo.        Io me menti tanto que io lo crede.

Si no me hicieran falta tus besos...   Si non me facerea manco tu
basios...

Querer como te quiero                  Voler como io te vole
no tiene nombre ni documentos          non ha nomine, ni documentos,
no tiene madre no tiene precio         non ha matre, non ha precio.
soy hoja seca que arrastra el tiempo   Io es folio sic que le tempore
trahe,
medio feliz en medio del cielo.        medio felice, in medio del celo.
~~~

es "pellizcar" = pt "beliscar" = en "to pinch": ("Premer le pelle de
(alcuno) inter le digitos indice e pollice.")

Inspirate in en "to pinch", io ha usate "*pinciar", basate super pt
"pinçar" = fr "pincer" [=to seize with a grip].

Ensjo.

Interlingua-English Dictionary:
http://www.interlingua.com/