From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 13 Jan 2001 07:48:18 +0100
Io pensa que tu e Ensjo me pone in crise e io non comprende vos. Pro me il
es difficile sequer iste recercas totalmente superficial, superflue e
inutile.
Como dicer: io practica anglese, ma isto termino non me place, isto altere
non me like; isto? No! Isto vermente no!
Assi io interveni solmente ubi vos scribe, pro me, del diabolerias
macroscopic. Vide infra (le expression es latin pro vide subtus o in basso):

>From: George Carty <[log in to unmask]>
>Subject: Re: Formas variate de Interlingua
>Date: Thu, 11 Jan 2001 14:02:29 +0000

Deo es sempre mercifully, clemente, misericorde e Ille pote supporar iste
continuation: (***)

Re iste bestialitate que depaupera interlingua de su essentia, Interling
archiva messeges e messages que es recurrente e sin fortuna.

alcuno in italiano solmente ab le 1294 (mille duo centos novanta-quatro)

Nos jam faceva un indigestion per le Senior Aqui e Aquelle! Totevia insister
que istos es in le italian, es vermente, diabolic e intentionalmente
forviante! (fuorviante => forviante; to go/lead astray = foras de strata
CEID)

> [...]
>deberea usar solo 'terminar'.
>
>Io es in accordo total con le idea de usar 2 linguas-fontes quando le
>criterio de 3 linguas falle.  Io tamben crede que parolas trovate in
>espaniol e portuguese solmente deberea esser usate, si il non ha un
>parola plus international (per exemplo es/pt 'almorcio' - le 'i'
>introducite perque interlingua non ha un cedilla :) - in loco de it/lat
>'prandio').  Ma un duplet con al minus un lingua non-iberic debera
>sempre preferabile (eg 'voler' no 'querer', 'plus' non 'mas'). Que pensa

Que pensa vos? Que io face fadiga e . . . heri vespera un cena con le
amicos, iste vespera un cena con le amicos! On non pote prosequer con iste
rhythmo!

Mario Malaguti

(***) Iste theorias porta al planification al nivellos basse del humanitate.
Illos es democtractic! Viva le ignorantia grasse dum (if only) universal!