From:
Date:
Mon, 29 Jan 2001 00:26:02 +0100
Pawel Wimmer scribeva:

Io ha duo precise motivos pro adressar al lista iste message: le prime vole
esser le augurio que iste nascente interesse pro interlingua divulgate con le
nove medios audio sia vermente le initio de un actualisation in le practicar
interlingua.
Le secunde motivo es le consequentia del primo. Io ha proponite a un neophyto
de inviar le, como Bcc, mi proxime messages al lista, al fin que ille pote
haber un exemplo practic del uso que nos face de interlingua in iste lista.
Totevia a un neophyto nos ora pote facer ascoltar interlingua assi io propone
le visita de iste paginas e io spera de haber rendite un bon servicio a
interlingua e a iste nove interessato a illo.
Ecce le preciosissime paginas:

http://www.geocities.com/pcastellina/queesint.html
http://www.geocities.com/probiblia2000/ephesios.htm
http://www.castellina.org/audio/missanatomica.wma
e io non pote oblidar le nove paginas per Panorama:
http://www.interlingua.dk/2001.htm

E como sempre mi ciao a tote le Amicas e Amicos,

Mario Malaguti (le recrutator (recruiter) del dominica)