From:
Jay Dobkin <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 9 Jan 2001 21:53:55 -0800
Gratias a mi gemino honorari, Jay Bowks, pro inviar
le articulo de Le Monde re esperanto! Io ha inviate
un littera a Le Monde in interlingua, scripte pro
esser maximalmente comprehensibile a personas
francophone. Ma io non sapeva ubi io debe inviar lo.
Mi instincto era usar "[log in to unmask]"--sape alcuno
si iste es vermente correcte?

-Julio