From:
Date:
Mon, 7 Jun 1999 21:04:13 +0200
>Amicos!
>
>Io non poteva accessar mi e-posta domestic iste fin-de-septimana, a causa
>de un
>problema in le linea telephonic de mi residentia.
>
>Assi, solmente hodie io lege le litteras de INTERLNG de venerdi (post le
>18:00),
>sabbato e dominica.
>
>Io vide que Arturo se questiona super como accessar gruppos de discussiones.
>
>Si tu ha tempore pro leger messages in-linea, un alternativa interessante es
>DejaNews (http://www.dejanews.com/). Tu lege e responde a discussiones per un
> [...]

Io ha vidite que multes usa deja vue, es isto solmente accessibile
in-linea. Io usa netscape pro le Mac. Ma justo iste vespere quando io
habeva scribite un multo bon message al gruppo de politica europee -
naturalmente in interlingua - il habeva un problema con le servitor de
UseNet que io usa ci in Svedia. E isto es deplorabile nunc quando io
credeva que io finalmente comprendeva como functiona Netscape.

Kjell Rehnström
Vänortsgatan 87
752 64  UPPSALA
Tel. 018-50 22 35