From:
Pawel Wimmer <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 5 Sep 2002 16:51:42 +0200

Forsan Thomas acceptara iste nostre petition :-)

> Io pote anque vider un bon opportunitate a usar un tal corpus
> in le futuro. Io cita George Petrineanu qui ha me inviate isto:
>
> "Combinar interlingua con le scientia del lingvistica
> computational es un chansa unic pro divulgation e acceptation
> de interlingua. Proque? Le dominion del technica
> informational (IT) es un multo dinamic e popular - alora un
> vehiculo rapide e efficiente."

Un cosa interessantissime - ma io time que linguistas professional, ex
le quales multes ha certo audite de Interlingua, tracta lo con minus de
attention que nos. Io me demanda sempre proque un tal interprisa
linguistic non es le thema de multe dissertationes. Io pote comprender
que Esperanto non es multo estimate in iste circulos, ante toto pro su
bizarrias lexical, ma Interlingua?
Si io sapeva de nostre lingua ante 30 annos io studiarea linguistica non
economia, financias public e commercio exterior. Ila es por me un del
plus excitante aventuras intellectual in mi vita.

> Reguarda anque que Babylon ha files re interlingua que es
> discargate de un medie million!

A proposito de Babylon Builder - Hannah Tekle ex le equipa de Babylon me
ha justo informate que on developpa un nove version de Builder que "will
contain very exciting improvements". Io es jam excitate :-)

> Io spera que nos pote comenciar un cooperation re iste thema.
>
> Janne

Pawel