From:
Date:
Wed, 12 Mar 2003 09:12:35 +0100
Jay Bowks wrote:

> From: "Harleigh Kyson Jr." <[log in to unmask]>
>
> Como tu trova hypnotismo in ille
> phrase es troppo mysteriose pro me.
>
> Secun mi lection illo significa que le
> evidentia pro le fide non se vide con
> le oculos, no, non solmente, ma con
> le realisation de que illo que tu spera
> devenira realitate proque tu ha devenite
> a creder in illo secun tu ha experientiate
> o apprendite deveniva anque realitate.
>
> Pro exemplo, si tu vide que le arbores
> ha buttones (blastodermic) in lor ramas
> tu sape que le estate venira. Illo es un
> signo de lo que va venir. Assi poner
> [...]

Il es le apostolo Paulo qui - si io me non equivoca -
indica un del cosas principal del christianitate, a saper
le contraposition de fide e sapientia. Isto era jam in le
tempores de ille un conflicto inter le fidentes in
Christo e le resto del population.

Io percipe le credo in contradiction al scientia del
mundo como un cosa del nucleo del christianitate.

Kjell R