From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 24 Mar 2003 14:58:55 +0100
Scribe Daniele Nicolucci (Jollino):
>Un criminal face cosas errate. Un homosexual face nihil errate.
>Le sexualitate es un cosa personal que non face mal a alicuno si on la vive
>in maniera correcte. Isto significa que on pote haber anque 'fetishes', ma
>si on non face mal a alicuno, necuno pote dicer le "non face lo".

De accordo le sexualitate es un stato personal e il non es necessari
propagandar lo, assi necuno ha necessitate de dicer nihil.

>Guerras basa se super prejudicios como isto.

Sempre de accodo e pro tote le guerras que es constantemente presente mesmo
in iiste momento.
Que lo mie es un prejudicio, ben, il se tracta de considerar le thema.
Tu insiste in le aspecto del sexualitate.
Io habeva jam scribite que pro interlingua le presentia de un ligamine al
homosexualitate porta certemente a considerationes non positive de parte de
illes qui educa le pueros, tutela le modello normal de un familia, ha un
education minus propense al licentia.
Ha io prejudicios?
Forsan!

Nos pote hipothesar un proba: alcuno scribe foras de tu casa: hic vive un
"pederasta". Qual serea tu reaction?
Altere exemplo. Tu presenta Interling e le UMI como referentias pro
interlingua. Uno seque tu indicationes e pro illo que ille incontra, ille
pote demandar te: ma tu frequenta "pederastas"?
Qual serea tu reaction?

Pro mi prejudicios, como tu scribe, io prefererea non incontrar iste
situationes, mesmo si illos existe ab sempre e, personalmente, me lassa
indifferente.

Io ama le pueros e io pensa que illes deberea apprender interlingua insimul
a su lingua matre. Ben! Il non es necessari que illes pote incontrar illo
que non servi a lor education.
Vole tu objectar que on ha parentes qui usa lor pueros mesmo pro lor
exigentias particular. Mesmo isto es un facto que existe ab sempre e,
totevia, il non pare que isto debe devenir un modello de education.
Senti tu le exigentia de contrastar iste conception considerate normal pro
le derecto de tote le nationes civil?

Mario

Invia messaggi istantanei gratuitamente! http://www.msn.it/messenger/