From:
"Jay B." <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay B.
Date:
Fri, 29 Apr 2005 21:52:46 -0400
Il 26/04/05, Thomas Alexander<[log in to unmask]> ha scritto:
> Thomas Leigh ha scribite:
>
> Si tu volerea, io pote esser "Tomaso" o mesmo
> "Tomasego" - forsan "Tomaso grande".

O forsan "Thomas le Magno" assi como
Carlo le Magno (Charlemagne :-)

> Salve vicino!  Si, io lo vide sur le mappa.
> Benissimo.  Io crede que Nove Hampshire es un bon
> medio inter Rochester e Sandwich, e Jay habita la.

Interessante! Io ha connectiones a tres
del universitates in Keene NH. Franklin Pierce
Colllege, Keene State University e Antioch University
New England Campus. Io crede que il haberea
excellente facilitates a iste universitates pro
un reunion. Illos tres ha cameras pro reunir se
e hospetar se. Anque nos es solmente a duo
horas de Boston e quatro de NYC, e cinque
horas per auto de Montreal assi que illo presenta
un sito central pro le Nord-Est.

Il me interessarea multo poter organisar un tal
reunion. Io poterea comenciar con le recollecta
de datos super le costos e le activitates disponibile
in iste area sub le umbra del Monte Monadnock, le
secunde montania (detra Mt. Fuji) con plus visitantes
cata anno. In le estate il ha un belle clima, in le inverno
un paradiso pro le ski, in le autumno le gloriose
colores del creation vibra sur le folios del arbores,
e le ultime saisson, le saisson del fango es un
ver cataclismo! In mi opinion le estate esserea
un belle tempore pro haber un reunion e forsan
haber lo in annos que il non ha un reunion europee
e illo poterea occurrer cata duo annos, alco como
reuniones in tandem ;-)

Nos necessitarea al minus cinque personas pro
un reunion parve, e 15 a vinte esserea un ideal
pro comenciar. Non crede vos? Assi il esserea
facile haber un bon numero de presentationes
e conversiones in e pro interlingua.

Con salutes amical,
Jay B.
(Qui hodie comenciava le projecto de poner un
nove tecto al casa e qui Deo bendiceva con
temperatura ideal e belle celo blau pro le travalio.)