From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 4 Jun 2003 19:54:30 +0200
Le senior administrator, Emerson S Costa, ha inviate un nota al lista con le
qual io so assatis de accordo.

[SO, SOMOS et SON es interlingua secundo IALA, nonne?]

e dice nos multo educatemente:

>Considerante isto, io recognosce que Josu Lavin ha presentate un
>comportamento conforme a iste recommendation recentemente.

Anque io crede que isto ha essite assi. Io, al minus, ha facite le effortio.

>Ben que Josu ha mentionate le lingua "Romanica" in messages recente, ille
>*non* ha facite reclamo directe e vehemente de illo, ni ha stimulate
>discussiones super illo. Isto es bon.

Tu ha ration, car administrator.

>Io considera que le facto que Josu ha scribite "io non parlo" in vice de
>"io non parla" recentemente non ha essite intentional. Illo ha essite plus
>tosto un *lapso*, viste que Josu usa e interlingua e "Romanica"
>constantemente. Le quantitate de tal lapsos sue es intra le "limine de
>tolerantia" del administratores del lista, io e Martijn Dekker.

Illo ha essite le causa de scriber PARLO in vice de PARLA. Io ha usate le
forma unificate de mi lingua materne (PARLO) in vice de PARLA.

>Secundo mi opinion le reaction recente de Jan Årmann al mentiones a
>"Romanica" ha essite aliquanto exaggerate.

Si, le reaction ha essite multo reactionari, in le bon senso del parola.

Io ha reinviate le nota del administrator a qualque membros del Academia pro
Lingua Romanica, a fin que, si illes usava iste foro, illes scribe in
Interlingua de IALA e non in Romanica. De plus, io ha demandate ab illes lor
opinion re mi participation in iste foro e re le uso de Interlingua per me
(essente le Presidente del Academia pro Lingua Romanica). Il habeva altere
questiones de iste typo:
-Nos debe declarar le guerra aperte a Interlingua?
-Nos debe acceptar Interlingua como nostre proprie lingua auxiliar?
-Nos debe acceptar Interlingua insimul con Romanico e Romanica?

[Si il habeva alicun falta de orthographia, illo serea involuntarimente]

Josu Lavin
Presidente de la Academia pro Lingua Romanica