From:
Jan Armann <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Fri, 27 Jun 1997 10:29:48 +0200
Jay Bowks wrote:

> Io
> quando

Car Jay,

Io non vole pesar INTERLNG con tote detalios. Io inviara te le
correctiones desirabile concernente "mi adresses" in un e-mail private.
Io non es secur como corriger adresses de Paolo re adresses con
elementos "compuserve". Tote tal adresses son nunc false.

Io es secur que le pagina de ilvi sera multo usabile e con potentia
attraher nove interessatos.

Amicalmente,
Jan
--
Jan Armann
Fagelstigen 21; S-904 21 UMEA, Sverige (Sweden)