Date:
Sun, 26 Dec 2004 10:30:36 +0100
Bon die,

Io pensa que tu ha ration : il manca un section pro le comenciantes de
interlingua, o le personas qui poterea esser interessate. Io non sape si
io creara un pagina pro isto, o solo un subsection in le pagina de
ligamines. Que te pare le melior solution?

Le scopo de mi sito non es presentar interlingua a nove interessatos,
proque quasi omne sitos in o re interlingua lo face jam... e melio que
io poterea facer lo! Nonobstante, il es ver que le paragrapho intitulate
"que es interlingua?" induce in error. Illo deberea esser intitulate
"que es interlingua /*pro me*/". Totevia, io non intende presentar
novas, reflexiones super le actualitates, etc... pro isto, un blog me
sembla plus simple, sed io dubita que illo esserea interessante!

Fox scribeva :

> [...]
> Re tu sito. Io non ha comprendite, pro qui  iste sito?
>Pro le comenciantes? Alora, ubi se trova textos (explicationes) in lingua
>materne? Un persona entrate in tu sito semper vole vider un information
>scribite in lingua materne (in initio). Alteremente, ille exira.
>Si, iste sito pro le personas jam sapiente in Interlingua, alora tu debe
>poner le information adequate. Per exemplo, narrationes, contos,
>historias. O novas ab Francia. :-). Le novas de tu citate… (non le novas
>de TV, iste non es interessante). Io non vive in Francia, e essera leger

==> Que foro? io vide a que tu face allusion.

Gratias pro tu remarcas,

Loeiz.