From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 20 Jan 2001 01:41:10 -0500
Ben, Mario,
Io sape que tu non vole quittar Interlng, io non te dice
que tu debe facer lo in preferentia a altere listas, non
del toto! Ma il, forsan, esserea bon haber alcun angulos
del camera ubi on pote discuter varie punctos que son
de interesse a solmente un parve gruppo, un minoritate,
del tote abonatos al Interlng.

Como si on es a un grande festa, on trova parve gruppos
que parla e discute varie themas e personas que seque
varie conversationes, o que va de ci a la pro parlar con
uno o altere, ascoltar a iste o ille persona etc.

Assi lo que io face non es un petition de ir foras del
Interlng, ma remaner, e alsi trovar nove opportunitates
pro discussiones plus specific. Es tu interessate in le
discussion de sportes in Interlingua? Illo non me interessa
a me multo, ma io ha multe amicos que solmente parla
de sportes e plus sportes, le baseball, le futbol, le hockey,
e io... io audi e io essaya comprender su interesse ma
in mi corde io non apprecia tanto le sportes professional,
il me place multo plus haber un partita con amicos e
jocar e competir al volleyball, futbol, softball, tennis etc.

Ma il ha nunc un altere lista pro le discussion de sportes
in interlingua si on se interessa in illo.

Le cosa importante es que nos ha le sitos pro facer iste
activitates possibile. Nos ha Interlng como un placia del
villa. Le centro de discussiones ubi quasi omne que se
interessa in Interlingua se abona e se introduce al communitate
de interlingua sur le rete. Nonne?

Amicalmente,
Jay B.