From:
Carmelo Serraino <[log in to unmask]>
Reply To:
Carmelo Serraino <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 13 Jan 2016 11:57:09 +0100
Hello Stanley,

Wednesday, January 13, 2016, 10:17:57 AM, you wrote:

MSA> Nos debe facer clar si nos sovente usa parolas in svedese como variantes
MSA> o solmente germano e russo in determinar prototypos.

MSA> Mais iste caso svedese ha inviate me a mi dictionario german Wahrig, e io
MSA> discoperiva le parola 'Kyma'.  Isto es usate architecturalmente pro referer
MSA> a formas undose, specialmente con templos grec.

MSA> Un similar uso architectural pro 'cyma' occurre in le anglese: O le un o le altere de
MSA> duo modulaturas habente un partialmente convexe e partialmente concave curva
MSA> pro un contorno, e isto sembla influentiate per su forma similar a un
> [...]

Si,  si  etiam  in  italiano usa le termino "cima" qual puncto le plus
alte  de  un  arbore  o  de  un planta. Per exemplo il ha in Puglia le
celebre "recchiette alle cime di rapa". Recchiette es un typo de pasta
a forma de parve aure. :)

--
Best regards,
 Carmelo                            mailto:[log in to unmask]