From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sat, 10 Jun 2000 17:24:06 +0200
Emerson S Costa wrote:

 un sauro del
> subfamilia geckonidas. Le geckos es multo parve
> lacertas que es utile proque illos capta insectos.

Le IED sovente cambia le plurales latin in -ae >
as et le -a > os.

Ci il ha un problema. Debe on sequer le regulas
general in cambiar le parolas international in lor
forma interlingua o debe on conservar le formas
latin.

Mi proprie opinion es que on pote usar le
interlinguisate formas in texto currente ma usar
le formas latin quando on cita le terminos
scientific.

Il es in iste senso interessante que interlingua a
vices crea parolas minus international quam
actualmente in le linguas de base. Le optime
exemplo es _datos_!