From:
Date:
Wed, 9 Sep 1998 09:42:58 +0000
Car Amicos,

heri io ha recepite un message meraviliose pro junger me a vos e contribuer
con mi pensatas, ideas, commentos e disposition de ager pro definir
strategias e planos, in varie nivellos, que pote collaborar pro facer
Interlingua un lingua international de facto.
Io me presenta: io ha 58 annos e de 42 annos me occupa de gestion de
interprisa, de studiar lo a practicar lo. Io desidera scriber mi
experientias re le methodos applicate al "controlo del resultatos del
gestion del interprisa con le objectivo de informar in tempore real le
interprenditor".
Le thema ha validitate international e su fundamento non es limitate del
legislation national. Le principios economic non ha nationalitate e illos
del controlo del resultato del gestion ha efficacia ubicunque.
Io ha cognoscite Interlingua solmente del fin de maio passate e, al
contrario del anglese, io trova pro me spontanee usar Interlingua, totevia
non sin errores.
Io es interessate al vocabulario international in mi campos, a un lexico
(un vocabulario que assembla solmente le vocabulos de un parte particular
de un lingua) con un exacte orientation: le gestion del interprisa, ab le
correspondentia commercial con un su curso, al exposition de themas de
adressar al analystas pro le formation de gruppos international de labor
que mira a un retorno economic.
Io regratia vos pro vostre invitation a prender parte a vostre lista e io
me augura de meritar vostre estima e trovar inter vos del interessates.
Un particular gratias a Ensjo pro su estima.

Gratias e bon labor.

Mario Malaguti

Mario Malaguti
mailto:[log in to unmask]
Informatica GI Srl
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.informaticagi.it

Le 9 de septembre 1998.
Revisiones del texto, links al pagina:
http://www.telegrupigi.com/interlingua/19980909.htm
Tu participation es desirate e sollicitate.