From:
Date:
Tue, 6 Feb 2001 07:46:03 +0100
Io visitava le pagina:
http://www.intercam.it/web/prov/pag1.htm
No! Le dialecto camuno, del Valle Caminica, non es impossibile pro me, io
pote reger lo como un qualcunque altere dialecto italian, perque un
bergamasco o un bresciano e un trevisano trovarea securmente un puncto de
incontro, sin renunciar completemente a lor personal dialecto.
Como sempre inter nos!

Mario Malaguti