INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Paolo Castellina <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 4 Feb 1997 09:33:46 +0100
Thomas Breinstrup scribeva:

> Car Janne e Paolo!
>
> Ha vos recipite le invios con Panorama novembre-decembre que io
> expediva a vos anteheri?

Car Thomas e Jan,
   io discoperiva que eveniva con NAZ.COM. Isto es le message que io
recipeva hodie:

""Dear Users, I am very sorry for the downtime this weekend. Naz Inc was
down for a total of 50 hours. We would have been up a lot sooner, but
the connection needed technical help from my ISP, Internet Ohio. Below
is the name, email address, and phone number for the person who I needed
to help me get back online. Russ Kunkler, [log in to unmask], 1-800-281-5797,
        They are supposed to contact me if there is a problem, but this
wasn't done. If you should have any comments or wish to complain please
do so, but make sure you complain to Russ not me!!:). Thank you for your
patience and good luck with your web pages. George, [log in to unmask]""

In re Panorama io faceva qualcosa de special. Io essayava con tres
programmas de composition homepages differente de producer un ver
revista electronic (electrorevista), ...colores, saltos, photos,
immagines, toto! ...ma io falleva miseremente. Primo, con MS Publisher
97 le resultato esseva extraordinari, ma tote le revista resultava
grande plus que 500Kb con al minus 40 filas differente! Improponibile.
Io essayava in altere manieras con MS Frontpage e Netscape Gold, ma
nihil... isto esseva frustrante. Non time, tamen, mi capite es dur e io
luctara con iste programmas ...usque al sanguine! (un exaggeration). In
omne casos in iste dies io es malade (influentia e febre) ma isto non
esseva le resultato de mi luctas.
   Il es plus bon nunc que io retorna in mi lecto...
   Car salutes. Paolo.
--
Paolo Castellina, v.d.m.
CH-7604 Borgonovo (Switzerland)