From:
Date:
Wed, 19 Jan 2005 10:17:27 +0100
Le pastro Åke Gren certo devenira notori pro le causa de "Odiod
propaganda contra gruppo ethnic" in le tribunal de secunde instantia in
le urbe Kalmar. In su ecclesia le pastor Åke Gren habeva dicite que le
homosexualitate es n tumor cancerose in le societate e homosexualitate
pote ducer a pedofilia e mesmo sodomia (ci comprendite como le coito
con animales).

Senior Gren era condamnite in le prime instantia a 6 menses prision e
27 000 coronas de mulcta pro "odiose propaganda contra gruppo ethnic".
Le cosa es interessante, nam si ille non essera condamnite isto
significa que ego pote fundar un religion e predicar le plus
reactionari opiniones sin que le lege pote attinger me.

In mi opinion le libertate de religion non pote significar que le
religion es libere territorio pro cosas illegal. Si ennunciationes es
permittite, proque non altere actos practic que pote leder un homine.
Pro que non offerar humanos, pro exemplo? Claro que on non ha le
derecto occider un persona, ma in le nomine del libertate de
religion... ?

Probabilemente simile pensatas va diriger le corte a un sententia de
culpabilitate al pastor, qui nunc a habite un grande propagation de su
opiniones abhorrente.

Personalmente ego me demanda qual es le limite pro superstition in le
societate. Le cosa es vermente multo interessante.

Un massa de medios ha venite pro observar le deliberationes, non solo
de Svedia, ma anque de altere paises.

Kjell R