From:
Date:
Tue, 6 Feb 2001 07:11:52 +0100
>From: Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
>Date: Mon, 5 Feb 2001 19:34:37 +0100
>
>Hodie ego ha parlate con Mario, o plus tosto ille
>ha parlate con me, proque ille me telefonava via
>su computator. Multo agradabile! Enorme que on
>pote audir un persona tanto ben, e ille - si ego
>ha ben comprendite ? habeva pagate solo pro le
>telefono local. Nos nos comprendeva
>excelentemente!

Con le methodo Go2Call (de PC a un telephono normal) le gratuitate era
limitate solmente a nostre connexion de 15 minutas, ma con altere methodos
que io practica (de PC a PC) il es ver que io paga solo per le telephono
local, como dicer pro le normal connexion al rete, sin altere costos de
telephono.

>Tal cosas es gaudiente!
>
>Ego debe vermente mover me e vider como on pote
>facer tal contactos et al telefonos in altere
>partes del mundo et de computator a computator.
>
>Ego es incantate!
>
>Cellus

E io lo era per le fluer de nostre conversation que passava de un thema a un
altere como si nos usava nostre lingua matre: obviemente Interlingua! Nos
non habeva pausas.

Mario Malaguti