From:
Carlos Alberto <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 19 Feb 2014 14:41:52 -0300
Amico Cesarano,

despectose ==> irrespectuose

Carlos Alberto

-----Mensagem Original-----
From: Ferdinand Cesarano
Sent: Wednesday, February 19, 2014 2:16 PM
To: [log in to unmask]
Subject: Re: [INTERLNG] Grammar And Method

Tu ignora le problema que on crea per la usages que son foras del
Grammatica.

Que on comprende que il existe plure linguas simile ad Interlingua,
plure linguas constructe "pan-romance". Iste linguas se distingue le
un ex le alteres per lor grammaticas. Si on vole usar Mondial o
Occidental o Romanica, on es libere de facer assi. E si on vole crear
un projecto nove, on es libere de facer anque assi. Ma si on selige
Interlingua, on debe usar Interlingua como illo es.

Nota que il ha in Interlingua le latitude grande pro le stilo
personal. Alicunos usa "illes es"; alicunos usa "illes son". Alicunos
dice "nunc"; alicunos dice "ora". Toto bon; isto non tocca le
grammatica basic.

Ma quando alicunos usa le formas grammatical que non existe in
Interlingua, quando le Interlinguanos usa le grammaticas dispare, iste
action non simplemente "rumpe le regulas"; iste action curre le risco
de rumper Interlingua ipse, le risco de divider Interlingua in
dialectos.

On non debe amar toto in Interlingua; on certemente ha le derecto de
haber su proprie preferentias. Ma si on substitue iste preferentias
sue pro lo que es de facto scripte in le Grammatica, on face mal ad
Interlingua. Le tal conducta es despectose e destructive.

Ferdinand Cesarano

> Isto es mysteriose solmente si on suppone que le Grammatica de Gode es
> infallibile...

> Nos ha un conception differente de que es le function del interlingua. Il
> non plus es un question de debatto: il es evidente que nos vole duo cosas
> differente: tu vole un lingua como le esperanto: vivente e definite per
> su uso; io vole un lingua objectivemente definite per su linguas fonte,
> super toto le linguas romance. Practicamente, io vole un lingua que me
> permitte communicar super toto con parlatores de espaniol e italiano sin
> [...]

---
Este email está limpo de vírus e malwares porque a proteção do avast! Antivírus está ativa.