From:
Sergei Nossov <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 19 Jul 1999 16:08:29 +0400
Chiao Francesco,

Primo permette a mi congratular tu pro multo ben interlingua. Nunc io debe
dicer que mi interlingua contre tu innterlingua es un babultion del
aborigene. Tu scribeva in maniera bel e accesibile proque io, qui es etiam
comenciamente russo, poteva comprender quasi sempre sin dictionario.

Ora concerne me. Mi nomine es Sergei Nossov, forsan io me nomina etiam
Serioszha o Serghio [serjIo]. Le duo variantes ultime es mi nomines micre
russo e in esperanto que io appende bastante ben. In plus io comprende
germano sed parve. Altere vice (in schola alta o ultime?)  io voleva devenir
un traductor e studava lingua germanic. In facto ecce durante 14 annos io
labora econ computeres e systemas computeral. Nunc io ha 38 annos e habita
in urbe parve in Russia nord-artical. Le citate si nomita Olenegorsk (cervo
monte o monte cerval?). In 9 augusto illo habera su 50-te die del nascentia
como etiam un coplexo del ferroganio (anglese: iron-ore minnig coplex). Illo
es un complexo tal le plus nord in le mundo!

Mi guida ial interlingua esseva Kjell Rehnstroem, un message cuje esseva
vidite de me in lista <soc.culture.esperanto>. Postea ille inviava a me le
manual de Stenstroem-Cherednikov e un dictionario interlingua-russo de
Victor Tchernavski . Nunc con adjute del Victor e altere amicos del iste
lista io labora super un sito bilinge ?Interlingua in Russia e le mundo¦.

Tu pote vider lo al adresse sequante http://come.to/interlingua
In facto durante mense ultime io stoppa mi travalio pro manco del tempore.
Hic in zone del Murmansk o del Russia west-nord artical le estate sempre es
le tempore pro vacantiones. El tres mi programatores travalia hodie solmente
un. Io etiam vole partir con nostre visitatores vadite al anniversario del
complexo. Io riposara presso la Mar Baltic in citate Liepaja (prononse:
liepaia, variante germanic esseva Libau) in Latvia.

Con salutes cordial,
Sergei Nossov,
e-mail: [log in to unmask]  ICQ:35263589