From:
Stanley Mulaik <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 3 Nov 1997 13:29:00 -0400
>Jay Bowks scribeva:

[deletion]

> [...]
>e me diceva que illo faceva un triangulo de asteriscos in le tela de su
>computator... Io me recorda que io non lo comprendeva de toto alora, ma illo
>esseva le ignition de un grande interesse. Post toto, io finiva mi curso de
>Baccalaureato in Scientias del Computation recentemente, in fines de 1996.
>Hodie
>il ha altere cosas, programmation in fenestras (Windows), orientation a
>objecto,
>etc. etc. etc.
>
>...ma BASIC essera sempre in le fundo de mi corde! :^)

Io rememora quando io apprendeva le FORTRAN (isto esseva justo FORTRAN, non
FORTRAN II o
FORTRAN IV o FORTRAN 95), e alicuno me monstrava un parve programma in le
BASIC.  Como
simple, mais inferior al FORTRAN!  Plus tarde io apprendeva a scriber le
programmas e in
FORTRAN e in BASIC, e mesmo plus tarde, PASCAL.  Io non ha vadite plus a C
o C+ o C++, o
Visual BASIC.  Io scribeva un processor de texto in PASCAL pro un Apple
IIe, que io usava plure
annos pro scriber mi articulos e a primer a un "daisy-wheel" imprimitor
(roto de typo radial).

Stan Mulaik