From:
Stan Mulaik <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 27 Feb 1997 15:53:16 EST
Date:         Thu, 27 Feb 1997 10:44:11 -0500
Sender: Latin and NeoLatin discussions <[log in to unmask]>
From: Francisco Loaiza <[log in to unmask]>
Subject:      Re: Infinitive with Accusative
To: [log in to unmask]

On Feb 26,  3:45pm, Stan Mulaik wrote:
> Subject: Re: Infinitive with Accusative
> Francisco!
>   Interlingua es facile pro vos, nonne?  Solmente alcun  pauc minor
> correctiones:
>
>    Interlingua non mantene un systema de accordo de genere inter
> substantivos e adjectivos, assi "disveloppata" debe esser "disveloppate".
>
>    Potesser vos es le prime individuo qui io ha incontrate qui scribe
> interlingua quasi perfectemente in un sol die!  Proque isto es possibile
> pro vos? Vos sape latino, italiano, e rapidemente analysava le grammatica
> simple?  Tal un talento!

Stan!

Multe gratias pro vostre parolas de incoragiamento e de elogio assi como pro
vostre correctiones. Io preca vos remitter me "le peccatos grammatice" qui io ha
facite, e qui io probabilemente facera in lo futur.

Como le Senior Jay Bowks ha notate io es "sin dubita un hispano-parlante," ma io
ha vivite in Germania novem annos e io parla germano fluidemente anque anglese e
espaniol. Desde duo annos io aprende un pauc de latino, e naturalemente io pote
leger le textos simple in italiano, portugese e francese.

 Quando io ha visitate le pagina del Interlingua io esseva multo interessate per
iste nove lingua pois que illa sona como le espaniol o le italiano qui io trova
linguas multo belle e expressive, assi como multo proxime al latino, sed sin las
difficultates de lor grammaticas complexe.

Como vos dice le analysis del grammatica del Interlingua se pote facer
rapidemente quando on ha cognoscentia del fundamentos linguistic del
Interlingua--id est, de duo o tres de su linguas componente.

A revider!

Francisco

Stan Mulaik