From:
jasef harb <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 9 Oct 2005 10:44:25 -0700
io pensa idem que debe ser Kosovo e non Kosova

secun le parola in le linguas fonte de ia

Peter Kovacs <[log in to unmask]> wrote:
On Sat, 8 Oct 2005 09:04:30 +0300, Allan Kiviaho wrote:

> [...]
>valide le frontieras del Hungaria Grande [*], o Hungaria
>Historic.)
>-------------------------------------------------------x--------
>
>Servus, Peter!
>
>Al comencio io non poteva comprender que tu intendeva.
>
>Sed tunc io remarcava que in iste mappa (origine turc)
>on realmente vide le debile contornos del frontiera de
>Hungaria contemporari. Heh, io non sape proque le
>turcos, post le 2005-10-03 (de facto) nostre fratres e
>sorores in le Union Europee, habeva poste iste contornos
>in iste mappa historic. Io ha nunc eliminate illos.

Terve, Allan!

Gratias pro le correction in le mappa. Isto poteva ser un grande penose
labor technic computatorial.

>[*] In 1877 le Regno de Hungaria consisteva etiam
>Croatia (sed non Dalmatia), nonne?

Le cosa es, que le Croatia era alora un stato federative de Hungaria, con
proprie parlamento (le Sabor) e con alicun altere tractos de un assatis
grande independentia intra le stato hungare. Sed le Croatia de alora era
minus "corpulente" (intendite a su extension occidental-oriental), que nunc,
ma illo contineva un parve, ben que significante linea al sud, i.e. le costa
adriatic, que habeva un rolo importante in le economia de Hungaria alora. Il
es ver, isto non es tal extensive linea presso le mar, que ha Croatia de
ora, e vermente: le grande parte del famose costa dalmatic non pertineva a
Croatia alora e assi anque non a Hungaria. Le stato de Croatia non era equal
con illo de Hungaria Superior (ora: Slovachia) o con illo de Transsilvania
(nunc pertinente a Romania); iste ultime duo era partes homogenee de
Hungaria, durante que Croatia era sempre un "cosa aparte" con un population
in le major parte non-hungare con un lingua aparte (mesmo si io ben sape -
non calculante nunc le rolo del latino e del germano de alora -, un croato
poteva avantiar se in su proprie territorio per su proprie lingua, durante
que un slovaco o un rumano debeva apprender le lingua hungare pro avantiar
se) con derectos aparte, etc. E isto es indicate anque sur mappas historic
de Hungaria assi, que al frontieras (posterior) de Transsilvania e Hungaria
Superior on vide naturalmente nulle frontieras aparte, minus corpulente
intra le plus corpulente lineas indicante le frontieras del Hungaria Vetule,
durante que al frontieras de Croatia intra Hungaria on vide un linea del
frontiera intra le lineas plus corpulente del tote stato hungare.

Regrettabilemente il quasi non ha un mappa satisfacente monstrante le
Hungaria historic in le internet; isto es assatis ben, benque illo non es un
mappa politic:

http://smolnar.kepeslap.com/images/570/hungary.jpeg

>E le regina de
>Hungaria era Elisabet (Elszbet?), la imperatrice del
>Austria-Hungaria. In le theatro municial de Turku on
>inscena le musical "Sissi" (supernomine del
>imperatrice Elisabet, un persona cuje vita era multo
>tragic e qui al fin era assassinate in Geneva per un
>patriato italian).

In le germano Elisabeth, in le hungaro Erzsébet (sin signos: Erzsebet,
pronuncia: Erjeebet). Si, Sisi era un regina multo amate del hungaros. Pauc
regentes de origine austriac era amate per le hungaros, un de illos es illa.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>Drossel = (Kohl-, Schwarz/drossel, svw Amsel o. Merle,
>Ornith Turdus merula) merla
>
>Gopsill F.P. & Sexton B.C. Concise English-Interlingua
>Dictionary. 2000
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>Blackbird = merla
>
>Assi, le Kosovo Polje deberea esser LE CAMPO DE MERLAS
>in interlingua, io pensa.

Io non sape, mi traduction spontanee per le adjuta de mi dictionarios de
interlingua es: Campo de Turdos, nam anque in le hungare il ha duo rigós,
i.e. turdos: un nigre (feketerigó) e un jalne (sárgarigó), io non sape, de
qual sorta de turdos il se age. Secundo le dictionario in-linea
hungare-german rigó (turdo in general) es Drossel, sárgarigó es Pirol, e
feketerigó es Amsel. Drossel (in general) es turdo in interlingua, secundo
le informationes del dictionario german-interlingual; e illo contine un
referentia al Schwarzdrossel ( = Amsel?) = merlo/-a in interlingua. Pirol es
oriolo in iste dictionario e Amsel(männchen) es merlo. Io non sape, de qual
(sorta de iste) ave il se tracta in le nomine de Kosovo; qual parola serea
conveniente in le traduction interlingual del nomine de pais Kosovo Polje,
esque le turdo o le merlo. Le dictionario java serbe-anglese me monstra, que
le serbe "kos" significa (inter alteres) "blackbird" e "merle", dunque
secundo le "intention original serbe" il se tracta vermente del Campo de
Merlos in le expression "Kos-ov-o Polje" (-ov- indica le possedente -o
indica le adjectivo del geno neutral; polje es campo).

Mi rationamento super le forma Kosovo in vice del Kosova es, que in le
albanese le nomine Kosova significa nihil, ma in le serbo le Kosovo
significa qualcosa, illo es comprensibile, explicabile in le serbo.

> [...]
>-------------------------- -------------------------------
>Ungarischer Kriegsheld, war als Heroe militar hungare, habeva,
>Sprössling einer alten como descendente de un vetule
>walachischen Bojarenfamilie, familia boiar valachese, affin
>verwandt mit der Familie Dan, con le familia Dan,
>wahrscheinlich 1387 in der probabilemente nascite in le
>siebenbürgischen Gespanschaft Comitate Hunyad in Transylvania
>Hunyad auf dem gleichnamigen in le castello de mesme nomine.
>Schloss geboren. Der Name Le nomine Corvinus es connexe
>Corvinus wird einerseits mit con le sito valachese Piatra da

Isto es un total confusion e misinterpretation del factos historic. Le
origine valache (?- walachian? - il se tracta del rumanos de hodie) del rege
Matthias (filio de János Hunyadi) non es provate, nam il non es provate, que
Matthias nasceva como un filio extra le maritage. Un sciencista famose
hungare assere, que Matthias portava in se (del latere materne) le sanguine
(le genetica) del linea regente (casa regente?) Árpád (le duce Árpád
introduceva le populo hungare al territorio posterior de Hungaria in 895-896
p. Chr.), durante que le rumanos assere, que Matthias, un del plus
significante rege del hungaros era de origine ruman. Isto es un grande
conflicto in le vista inter le rumanos e hungaros. Le supernomine Corvinus
pertine a Matthias, non a su patre, e refere al nascentia, al origine de
Matthias, nam secundo un legenda un corvo apportava qualcosa in su becco, le
qual substantia era in relation con Matthias o su origine, io non sape isto
exactemente.

KOVÁCS Péter

=====================================================Pro disabonar te del lista, invia un message a
[log in to unmask] con le texto: